مسعود فلاح یکی از فعالان در زمینه آموزش و تدریس نکات علمی املاک در ایران مطابق با متدهای جهانی است، که از سال 1395 فعّالیت خود را در این زمینه آغاز نمود.
او کارشناس مدیریت بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران و کارشناس حقوق ثبتی از دانشگاه قوه قضائیه تهران است.
وی حدود 12سال تجربه فعالیت در این حوزه را دارد و از پایین ترین رتبه در املاک های کفی تهران کار خود را آغاز کرد و با گذشت زمان وارد املاک های دپارتمانی شد و بعنوان سرپرست و مدیر معاملات به کار خود ادامه داد تا در 22 سالگی اولین دفتر املاک خود را راه اندازی نمود.

چرا؟ وچطور وارد حوزه آموزش شد؟

بعداز گذشت حدود 8 سال از فعالیت در مناطق مختلف تهران، برای سوال های بدون جواب خود مجبور به تحقیقات و شرکت در دوره های متنوعی شد، و تصمیم به این گرفت تا با توجه به سوابق و دانشی که بدست آورده، گامی مهم را در جهت انتقال دانش و علم خود به دیگر همکاران خود بردارد.
برای تحقق این امر ابتدا فعالیت خود را از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام آغاز نمود و در ادامه دهها دوره حضوری در زمینه مسائل فنی و حقوقی برگزار کرد.

دغدغه‌های مسعود فلاح چیست؟

بعد از گذشت سالها، این روزها مهمترین دغدغه ی این استاد جوان برگزاری دوره های جامع در تمامی استان‌ها و شهرهای ایران جهت ارتقاع مهارت مشاورین و مدیران املاک است. و هدف او آموزش مهارت های علمی و عملی در این حوزه میباشد.